Subject: Spordipoliitika põhialused aastani 2030 aruanne
From: Norman Põder <[email-masked]>
To: Norman Põder <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 13:58:39 +0300

Tere!

Edastan teile teadmiseks spordipoliitika põhialused aastani 2030 aruande
2024. aasta kohta.

Palun enda majas jagada kõikidega, kes huvi võiks tunda.

Aruanne on veebis kättesaadav läbi lingi:
<http://www.spordiregister.ee/aruanne> www.spordiregister.ee/aruanne

Lugupidamisega

Norman Põder

Nõunik

Spordiosakond

Kultuuriministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 628 2354 | +372 53339934

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

www.kul.ee <http://www.kul.ee/>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.